i love him

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

hari jadi aku weh

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 30 November 2010

hampir dua bulan :(

wahai kawan baik, aku rindu kau ! hampir dua bulan kau pergi meninggalkn aku, tapi aku tetap tak bole lupa pasal kau. zikry, kau la satu2nyeee lelaki yg memahami keadaan aku. tapi skrg kau takde, aku rindu nak lepak dgn kau. lepas jea kau meninggal hidup aku kosong dan beberapa minggu lepas tu ALLAH gantikan DAUS utk ganti tempat kau. perangai korg hampir sama, sebab daus pun suka dgr masalah aku. tapi kau lain, sbb aku da lama gila kenal kau dan daus baru la juga. aku tahu ALLAH maha adil, dia ambil kau dan bagi aku daus. nak hanya nak kau tahu yg hidup aku bahagia dgn adanyee kawan baru. walauapapun, aku still rindu dan syg kau. aku harap satu hari nanti kau akn kembali. sebab aku perlukan kau dlm hidup aku. aku nak kita suma mcm dulu baik, walaupun da lama kau meninggal, aku belum ada masa nak pg ziarah kubur kau. maafkan aku wahai kawan. bila aku rindu kau, aku tengok balik video kau dgn aku nyanyi dkt phone FEA. dan bila aku rindu kau juga aku akn buka profile kau, maafkan aku sbb da buang suma gambar dan barang2 kau, selagi ada barang2 kau hidup aku rse tak senang :( i miss you kawan


done by Jaja Amir

No comments:

Post a Comment