i love him

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

hari jadi aku weh

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 4 January 2011

6 jan 2011

haihh, harinya semakin hampir. bgtu cpt mse bjln, dan tiba lah mse utk aku pergi dan tinggalkn SMK MENJALARA. sumpah berat sgt hati nk tngglkn menjalara, tp nk buat mcm mna, dah ini yg aku nak. life must go on. mula2 plan nk sch situ smpi rabu, last2 pengetua ckp isnin tuh lah hari 1st dan last aku utk thn 2011 ni. tipu lah kn kalau aku ckp aku tak nanges, huh meleleh2 air mata time salam dgn IERA dan EYJA mcm2 la diorg nasihatkn aku, dan sumpah aku takkan lupakn korg ! :( thnks sbb jadi kawan aku selama 4TAHUN, aku gembira dgn korg, walaupun prshbtn kte tak lme tp aku dah knl korg sgt dan dah masak dgn perangai korg :DD aku akn sentiasa doakn yg trbaik utk korg, do the best for future ! will always love you ! take care, salam. lots of ♥ JAJA AMIR




done by: Jaja Amir

No comments:

Post a Comment