i love him

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

hari jadi aku weh

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday 24 January 2011

meet him last night :)

woaaa, sumpah bhgia bila dah jumpa dgn si jejaka saya tu. firstly, thnks to ALLAH sbb bg aku kesempatan utk b'jumpa, lps tu nk ckp sorry sgt sbb susahkn si jejaka dgn cousin dia tu, sanggop dtg mlm2 sbb nk jumpa, gila hebat lah korg, walaupun sekejab tp dpt lah juga jumpa dan tgk dia senyum, hnya Allah jea thu betapa bhgianye aku time tuh, walaupun dia trpaksa tnggu aku lme gila, yelaaa dia dah smpi aku tgh b'gayot dgn IMRON haha pity ZAMIR. seriously aku mmg tak sedar gila yg dia dah lme ada sblh aku sbb aku tgh asyk b'ckp dgn IM, sorry bie. sumpah syg gila dkt zamir, lps tuh bila nk balik tuh, aku pun bg lah barang yg dah lme aku hajat nk bg, aku suruh dia pilih dia nk yg mna satu lps tuh dia ambil yg ada nme aku "JAJA" aku harap dia lah si jejaka aku utk selamanya :) iloveyousomuch MUZZAMMIR <3



dia dah ambil yg merah tuh :)

done by JAJA AMIR

No comments:

Post a Comment