i love him

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

hari jadi aku weh

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday 26 February 2011

HIPOKRITnya AKU :)

hoyah, tahun 2011 adalah tahun aku utk jd HIPOKRIT nk thu npe ? yelahh sbb kene jadi baik smua tuh, yg 1st nye sbb kuku ohhmygoidd, aku takpnh b'kuku pendek tahu, dan tahun ni lah pula kne b'kuku pndk, rambut pun dah hitam, lps tuh dah jarang pakai short pants smua tuh, tapi takpe lah weh aku trima seadanya, itu pun utk kebaikan aku juga. aku b'syukur sgt sbb lps jea aku msk SMT Klang, akak2 exco dan akak2 form 5 yg lain dah buat aku b'ubh sikit demi sikit, ibu pun suka sgt dgn p'ubhn yg t'jadi pd aku :) may allah bless them always !

sebelum pegi SMT Klang

selepas ke SMT Klang :)





lots of ♥ Jaja Amir

1 comment: