i love him

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

hari jadi aku weh

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday 10 March 2011

menyampah dgn kau !

brr, aku nyampah dgn 3 org minah kelas aku tuh. aku harap budak2 kelas yg rapat dgn aku thu lah spe yg aku mksudkn ! aku tak suka dgn perangai diaorg yg mcm ughh ! tuhan sja yg thu, okey seriously dlm kelas tuh aku hnya rapat dgn Jiha, Adda, Soleha, Nanie, Shida dan ida. hnya diaorg jea yg trbaik dan matang + tak tergedik2 mcm hape entah ! fyi, aku mmg hipokrit bila kwn dgn saka2 tuh, tp dgn yg baik tuh aku betul2 jujur lah weh kalau tak buat apa smua aku nk cerita dkt diaorg kan. so far, SMT Klang mmg best ! cuma penat tuh mmg lah kan, okey lah hope budak2 yg aku benci tuh phm perasaan aku okey, jgn lah nk jd "ANNOYING" sgt !

No comments:

Post a Comment