i love him

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

hari jadi aku weh

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 16 March 2011

only him :)

firstly, aku nk ucapkn thnks lah dkt smua yg wish and bg aku hadiah. mmg terharu gilaaa lah. lps tuh,thnks juga dkt bie sbb dia sanggup dtg umh aku walaupun time tuh dia bru blk dri perak. sorry sbb menyusahkn awk, bie. lps tuh besoknye keluar lagi, aku ni tak nk phm penat zamir asyk jea menyusahkn dia, oke lg skli aku minta maaf. time dkt mid tuh mmg aku nk mrh gila dkt zamir, tp sbb dia pndi buat mrh aku hilang so aku pun tak jd nk mrh, tak habis2 buat muka. lps tuh kteorg pun menuju lah ke foodcourt mid sbb adik aku dgn cousin aku dah tnggu, smpi jea dkt stu zamir pula gedik tetibe nak malu2 bhahaha. mmg tak bole nk buat apa lah kn, aku pun terus ajk zamir pg MCD beli ice cream, ingat bole lah pujuk dan hilangkn rse malu tuh, tp tak b'kesan juga. haha malu punya psl 24h dia buat muka kerek, nyampahhhh ! bila diaorg blah bru lah dia jd zamir yg sbnr, lps tuh dia bgthu aku berita gembira, dia ckp dia akn ddk dkt SELAYANG, sumpah dkt okey. so, takde hal lah nk keluar selalukn bie ? lps tuh, dah blk dri mid, kteorg lepak pula dkt DESA PARKCITY (DPC) area rumah aku tuh, lps tuh dah minum2 mkn2, aku dgn dia pun tawaf satu tasik tuh, lps tuh dah jln2 smua aku ajk dia ddk dkt bangku ni, aku pun bg surat yg aku tulis2 slama ni, BABIIII, malu tahuuuu ! hahaha sblum dia nk bce tuh aku dah suruh dia buat p'jnjian kalau dia gelak siap lah dia, hampir pukul 11 lebih juga lah kitaorg lepak :) org ckp kalau dah sehari suntuk jumpa rindu tuh hilang, tp tak hilang juga. nvm, yg penting dpt jumpa hari2 kn :D thnks utk bie, qiela, ieka and ira sbb keluar sme2 dgn aku
DESA PARKCITY (DPC)

No comments:

Post a Comment